loading...
دختر ، داف ایرانی 315
emad بازدید : 375 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (0)
  • دانلود آهنگ عت رو دیوار میکشم سیگار پشت سیگار …

    mooche.ir/list/...

    عکست رو رو ديوار ميکشم. سيگار پشت سيگار ميکشم. اون چشمای نابت خیره ست به من، حال و روز ما ببین ...

  • خواننده عاتو رو دیوار میکشم سیگار پشت سیگار …

    mooche.ir/list/...

    عکست رو رو ديوار ميکشم. سيگار پشت سيگار ميکشم. اون چشمای نابت خیره ست به من، حال و روز ما ببین ...

  • دانلود آهنگ عت رو دیوار میکشم سیگار پشت سیگار …

    appstik.yudi.ir/list/...

    عکست رو رو ديوار ميکشم. سيگار پشت سيگار ميکشم. اون چشمای نابت خیره ست به من، حال و روز ما ببین ...

  • بیتا جووووو لیست فعالیت های من

    www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/colbe_gham2001/...

    سيگار : ميکشم زندگي با : با حيوان خانگي ...

  • سیگار دستم هرزگی نیست ...

    www.fazesangin.com/post/8

    هرزگي , سيگار دست من نيست...هرزگي , ... هرزه آنيست که مي بيند از غم او سيگار ميکشم...

  • ECigcanadazone - facebook.com

    https://www.facebook.com/ecigcanadazone
    • 5/5
    • 3 RATINGS

    ECigcanadazone, Toronto, ... پياپي ميکشم سيگار درون بسته سيگار فقط يک دانه چون من بي کس و ...

  • روزهای تکراری من - سیگار رفیق تنهایی هایم

    siahpooshsarnevesht.blogfa.com/post/27/سیگار-رفیق...

    اين سيگار که ميکشم. همان فرياد هايي است که نميتوانم بزنم. همان حرفهايي که جراًت گفتن به کسي ...

  • مــــنــو سیـــگـــار

    manosighar.blogfa.com

    سيگار زیر لب ... دارد تاوان ندانم کاری طبقه پایینیش اش را پس میدهد. سيگار ميکشم تا دود کنم ...

  • تنهایی و سیگار ...

    iraniangraphic.com/text/25021/تنهایی_و_سیگار_.html

    سيگار زیر لب.... دودی غلیظ.. ... سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را....

  • من و تنهایی - بازم من و تنهایی و سیگار و یاد تو ....

    baran1093.blogfa.com/post/86

    سيگار زیر لب.... دودی غلیظ.. ... سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را....

  • حرفی برای گفتن(جملات زیبا و ادبی) - سیگار

    jomelate-nab.blogfa.com/tag/سیگار

    اين سيگار که ميکشم ... همان فرياد هايي است که نميتوانم بزنم... همان حرفهايي که جراًت گفتن به ...

  • lovely1: اين سيگار که ميکشم همان فرياد هايي است که ...

    mehrma.ir/view/post:81456

    اين سيگار که ميکشم همان فرياد هايي است که نميتوانم بزنم همان حرفهايي که جراًت گفتن به کسي را ...

  • عشق و حال - mbasic.facebook.com

    mbasic.facebook.com/eshgh.o.hal

    هرزگي , سيگار دست من نيست... هرزگي , ... هرزه آنيست که مي بيند از غم او سيگار ميکشم...

  • من هستم و شب و سکوت و سیگار........

    www.arashsantouri.loxblog.com/post/25/من هستم و شب و...

    اين سيگار که ميکشم. همان فرياد هايي است که نميتوانم بزنم. همان حرفهايي که جراًت گفتن به کسي ...

  • دخـــتری با افکـــار شیکــــــ خـــاص♥

    www.saba-fb.blogfa.com

    او سيگار ميکشم مي بيند غمهايم را زير آرايشم پنهان مي کنم... اما هنوز هم هوس را به من ترجيح .

  • تنهایی یعنی؟ - dokhtartanhai.loxblog.com

    www.dokhtartanhai.loxblog.com

    سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را.... زندگی بی رحم است....

  • عشق و حال‎ - facebook.com

    www.facebook.com/eshgh.o.hal
    • 4/5
    • 5 RATINGS

    هرزگي , سيگار دست من نيست... هرزگي , ... هرزه آنيست که مي بيند از غم او سيگار ميکشم...

  • milad mi - Google+

    https://plus.google.com/118023944706604279149

    سيگار مي کشم ، يعني براي ديدن خورشيد روز نو ميل ام نمي کشد ... سيگار ميکشم يعني سکوت من از شب

  • غصه - lovepleyer.ir

    lovepleyer.ir/tag/غصه

    قدم ميخورم..... غصه ميزنم ..... سيگار را سر ميکشم ... وشيشه مشروب را دود ميکنم .... ببين : توکه نيستي

  • بهشت عمیق - deepheaven.blogfa.com

    deepheaven.blogfa.com

    "به يادت ميسوزم و دود ميشوم مثل سيگارم که ميکشم." ( آي ملت من سيگار ميکشم ايها الناس من سيگار ...

  • Let it Burn

    cigari.blogspot.com

    ... سيگار بکنم، يک جا ميشينم و د رکمال آرامش در حالي که به دود سيگار نگاه مي کنم يک سيگار ميکشم ...

  • دیالوگ های که به یاد می ماند

    mbasic.facebook.com/dialoge.beyadmandani

    من سيگار ميکشم، مست ميکنم و عربده ميکشم. آدم هم کشتم، دزدي هم کردم. من يه مردم..

  • Icegirl - fuckloveme.blogfa.com

    fuckloveme.blogfa.com

    هرزگي , سيگار دست من نيست... هرزگي , ... هرزه آنيست که مي بيند از غم او سيگار ميکشم...

  • قاصدک گریه چرا؟؟؟ - khodemounee.blogfa.com

    www.khodemounee.blogfa.com

    هرزگي , سيگار دست من ... سر کردن شال قرمز نیست... هرزه آنيست که مي بيند از غم او سيگار ميکشم ...

  • nedashy.blogfa.com - bhp73

    nedashy.blogfa.com

    ... ‌ يه روز يکي‌ مثل تو از جنس تو خيلي‌ آروم پرواز مي‌کنه مس خاکستر سيگار ... سيگار ميکشم ...

  • تــنــهــایـــــــــــی √

    talvhayi.blogfa.com

    اَهـل ديــاري هَـسـتـمــ کــه پــسَـر و دُخـتـَـر هـا بـا چَـنـد جُـمـلـه عَـربـي بـه ...

  • ღ فرشته ی شیطون داداشي ღ

    mehran13701371.blogfa.com

    سـيـگـار مـيـکـِشـَم کـه بـِتـونــَم غـَم و غـُصــه ...

  • سایت عاشقانه - 11

    www.lovepleyer.ir/tag/سایت+عاشقانه/page/11

    قدم ميخورم..... غصه ميزنم ..... سيگار را سر ميکشم ... وشيشه مشروب را دود ميکنم .... ببين : توکه نيستي

  • اس ام اس سیگار - pasargadtabac.com

    www.pasargadtabac.com/cigars/639-cigar-sms

    سيگار زیر لب ... دارد تاوان ندانم کاری طبقه پایینیش اش را پس میدهد. سيگار ميکشم تا دود کنم ...

  • بدن من همیشه زود خسته میشه - سوال و جواب پزشکی

    salamati.ravabet.com/index.php/659/بدن-من-همیشه-زود...

    ... غذا در راه گلويم گير ميکند 63 ساله هستم و بعد از برادرم مرتبا سيگار ميکشم بی اشتهائی هم ...

  • غمکده عليرضا

    www.lovetozahra.blogfa.com

    ونه شام اصلا اشتهايي ندارم وفقط سيگار ميکشم. غم وغصه ميخورم وسيگار ميکشم ...

  • شعر و ترانه - hoseinostadmohamad.blogfa.com

    hoseinostadmohamad.blogfa.com

    خدايا التماست ميکنم به من جرأت اين را بده که امشب وقتي لب پنجره سيگار ميکشم بعد کشيدن اخرين ...

  • پروفایل sina zandi - hammihan.com

    hammihan.com/profile/sina7ahmadi&page=5

    سـيگار مــی کــشم کــه از نارفــيق نــکشــم!! سـيگار مــيکشم کــه بــتونم غــم و غــصه ...

  • دانلود آلبوم مهدی جاوید و احمد سلو به نام درد و دل

    naziha.rozblog.com/post/561/آلبوم-مهدی-جاوید-و...

    يه روح سرد بيماريه حسه بي ترانه يه کاغذ و سيگار. ... خيره ب دريا شدم هي سيگار ميکشم

  • خیلی پستی - مرد باید فقط یکم مرد باشه

    vida-jj.blogfa.com/post/34

    هرزگــــي , سيـــگار دست مــن نيــست ! ... از غـــم او سيـــگار ميکشـــم ! مــــي بيند !

  • عکسهای محمدرضا گلزار در کنسرت‌های خارج از کشور

    www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=48127

    سيگار زیر لب.... دودی غلیظ.. ... سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را....

  • Ghalamdooni ...

    ghalamdooni.orq.ir

    سيگار: ميکشم. علت ...

  • کلبه رسوایی

    kolbehrosvaie.blogfa.com

    سيگار زیر لب.... دودی غلیظ.. ... سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را....

  • صداى حقيقت...موج عشق ...فرکانس آزادى

    truthloving.blogfa.com

    من بغض ميکنم /توگريه ميکنى#سيگار بر لبم /هى دود ميکند ... خون از سرم روان/سيگار ميکشم /تو ...

  • mehrsa-7 - [mehrsa [prideful - Shatot

    shatot.com/users/mehrsa-7/tab:info

    سيگار: ميکشم: گرايش سياسي:

  • دلتنگی،عکس فانتزی

    www.mgolzari.blogfa.com

    سيگار زیر لب.... ... سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را.... ...

  • خیلی پستی

    www.vida-jj.blogfa.com

    هرزگــــي , سيـــگار دست مــن نيــست ! ... از غـــم او سيـــگار ميکشـــم ! مــــي بيند !

  • Ebi Khajepur - Google+

    https://plus.google.com/117307039018326317178

    سيگار ميکشم علت ...

  • شبگرد - - شعر عاشقانه

    www.folletto.blogfa.com/category/3

    سيگار زیر لب.... ... سيگار ميکشم تا دود کنم خیال بودنش را... تا سیاه کم دوران زجرم را.... ...

  • کيرکلفت و کس تپل - shahvani.com

    https://shahvani.com/dastan/کيرکلفت-و-کس-تپل-

    من کامرانم و ميخوام يه خاطره ديگه براتون بنويسم تقريبا 3 سال پيش بود و من با يکي از دوستانم ...

  • همجنس

    hamjens.blogfa.com

    هرزگي , سيگار دست من نيست... هرزگي , ... هرزه آنيست که مي بيند از غم او سيگار ميکشم...

  • دوستت دارم به وسعت چشمان زیبایت

    shiva0o0.blogfa.com

    پَـــنج نـَــخ پُشــــتِ هَــم سيگـــار ميکِشَــم ...

  • malice.blogfa.com - نفرت تا ابد

    www.malice.blogfa.com

    نفرت تا ابد ::., , New generations of web templates and web application skins; available for blogfa, blogger, wordpress, movable type, joomla and mambo.

  • عکس صفحه اول شناسنامه رضا غطاران + تصاوير

    www.hovel.ir/post/1091

    ... چرا نازنين بياتي از اينکارها نميکنه؟ اگه بکنه يه گوشه وايميستم سيگار ميکشم فقط نگاش ...

  • Ahmad Anvari's Persian Weblog

    www.anvari.org/flog/20030727.2323.html

    ... «من روزي ۳ بسته سيگار ميکشم، هفته اي يه جعبه ويسکي تموم ميکنم و هيچي جز غذاي آماده و آشغال ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 2,885
  • بازدید سال : 35,506
  • بازدید کلی : 163,948